Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Vredestein
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Vredestein

Vredestein Ultrac Vorti R 295/25 ZR20 (95Y) XL

Vredestein

Vredestein Ultrac Vorti R 295/25 ZR20 (95Y) XL

Vredestein - Holenderski producent opon Vredestein Banden B.V. wyróżnia się stylowym wyglądem oraz wysoką jakością produktów. Projektowaniem wzorów bieżników zajmuje się słynne włoskie studio Giugario Design. Vredestein produkuje również opony do samochodów zabytkowych.

Rozmiar opony
295/25 ZR20 (95Y) XL 
Dostępność:
dostępny
Opona:
Opony letnieSo
Prędkość:
(Y): Zatwierdzony ponad 301 km/h
EAN:
8714692291425
Numer artykułu:
R-254883
Etykieta opony:
DEX:
EU
European Production
W przypadku pytań lub spraw skontaktuj się z nami pod autopink-shop​@delti.com
1.111 zł
Price per item, Incl. VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

  • Opis
  • Oznakowanie opony
  • Dane techniczne

Opona Ultrac Vorti R to najnowsza, najbardziej sportowa letnia opona typu Ultra High Performance w ofercie Vredestein. W porównaniu z oponą Ultrac Vorti, w oponie z linii Ultrac Vorti R główny nacisk położono na zapewnianie przyczepności i precyzji prowadzenia najpotężniejszych samochodów.Opona zachowuje doskonałą przyczepność przy wysokiej temperaturze, również podczas pokonywania zakrętów. Jest wyjątkowo stabilna przy jeździe z dużą prędkością. To idealna propozycja dla samochodów sportowych z napędem na cztery koła lub z napędem na tylną oś, które wykorzystują opony do granic możliwości. Opna Ultrac Vorti R została zaprojektowana w ramach bliskiej współpracy z włoskim biurem projektowym Giugiaro, a karbonowe akcenty znajdujące się na ścianie bocznej oraz bieżniku są unkalnymi elementami wizualnymi wyróżniającymi Ultrac Vorti R. Opona jest dostępna w kilku rozmiarach, które zostały zaprojektowane pod kątem montażu na tylnej osi. Charakterystyczną cechą opony jest zoptymalizowany profil. Główny nacisk położono na zapewnienie maksymalnej przyczepności na suchej nawierzchni (ze względu na fakt, iż opony na przedniej osi muszą odprowadzić jak najwięcej wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni).

Cecha:

  • Zoptymalizowana mieszanka bieżnika, wykorzystująca kilka rodzajów żywic
  • Szeroki bieżnik z płaskim konturem, który zapewnia dużą powierzchnię styku z nawierzchnią
  • Rowki o trójwymiarowym kształcie
  • Zaprojektowane z myślą o montażu na tylnej osi, wyposażone w dodatkowy rowek centralny, zoptymalizowany profil
  • Bieżnik I ściana boczna zaprojektowana przez Giugiaro
  • Asymetryczny bieżnik

Zaleta:

  • Opona zachowuje przyczepność przy wysokiej temperaturze
  • Doskonała przyczepność, trakcja i stabilność
  • Krótsza droga hamowania
  • Niższy poziom hałasu
  • Optymalna równowaga przyczepności i chłodzenia opon przedniej i tylnej osi
  • Unikalny, sportowy wygląd
  • Stabilne barki opony zapewniają dodatkową trakcję podczas szybkiego pokonywania zakrętów

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

Marka Vredestein
Klasa Ultrac Vorti R
Dimension 295/25 ZR20 (95Y) XL
Szerokość opony 295
Profil opony 25
Construction type ZR
Rozmiar opony 20
Indeks nośności opon 95
Indeks prędkości ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie
*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych