Opona przeniesiona bezpośrednio z wyścigów na drogi publiczne, odpowiednia do jazdy wyczynowej na torze oraz na autostradach, z topową prędkością większą niż 270 km/h.
Identyczna struktura i profile jak w wersji wyczynowej, wyróżnia się niesamowitą precyzją skrętu w zakrętach oraz przy każdej zmianie toru jazdy.
Wywodząca się ze sportu, technologia EPT zapewnia większą powierzchnię kontaktu opony z nawierzchnią drogi i tym samym większą stabilność przy dużych prędkościach oraz łatwiejsze przyspieszanie.
Wykorzystanie składników mieszanki o wysokich osiągach gwarantuje niesamowitą przyczepność na torze i doskonałą sterowność w ruchu na drogach publicznych.
Opona wybrana przez producentów motocykli do najbardziej prestiżowych modeli maszyn.
CECHA:
• Innowacyjny profil.
• Funkcjonalny i innowacyjny projekt.
• Specjalistyczna mieszanka na drogi i tory jednocześnie.
EFEKT:
• Zwiększona powierzchnia kontaktu.
• Szerokie obszary gładkiego bieżnika przy zachowaniu bezpieczeństwa na mokrych nawierzchniach.
• Wysoka stabilność na drogach i torach przy wysokich prędkościach.
W PRAKTYCE:
• Łatwe przenoszenie mocy.
• Maksymalne przebiegi i pewność osiągów.
DiabloSupercorsaSPV2 tyre review
Średnia na podstawie 90 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów
3 105
12.03.2015
from
Adrian
Super opona na suche i ciep³e dni stabilnoœæ i przyczepnoœæ znakomita nawet na œliskiej nawieszchni jedyny minus to szybko zuzywajacy siê bieznik
Zobacz więcej recenzji
Marka |
Pirelli |
Rodzaj opony |
Super-sport tor uliczny |
Klasa |
Diablo Supercorsa SP V2 |
Dimension |
190/50 ZR17 TL (73W) tylne koło, M/C |
Szerokość opony |
190 |
Profil opony |
50 |
Construction type |
ZR |
Rozmiar opony |
17 |
Indeks nośności opon |
73 |
Indeks prędkości |
((W)) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Opona nie wymagająca montażu dętki |
M/C |
Tak |