Opona sportowa wykonana z podwójnej mieszanki zapewnia nieporównywalną zwrotność
Konstrukcja bezpośrednio inspirowana sportem wyczynowym (materiał, rzeźba bieżnika) zapewnia znakomitą zwrotność i sterowność, dzięki technologii MICHELIN LTT*.
Równomierne zużycie i dynamiczne cechy zachowane przez cały przebieg, dzięki technologii podwójnej mieszanki MICHELIN 2CT ostatniej generacji.
2 nowe opony wzorcowe: przednia, dla tych, którzy wolą wchodzić w zakręt bardziej progresywnie i tylna do jazdy sportowej na motocyklach z bardzo wysokim momentem obrotowym.
• MICHELIN LTT
LTT wyznacza nowe podejście do projektowania opon polegające na równoczesnej optymalizacji jej konstrukcji i profilu oraz doboru składników. Kluczowym założeniem było zmniejszenie masy opony. W technologii LTT zastosowano zaawansowane materiały, jak np. włókno aramidowe, stosowane w przemyśle lotniczym. Zyskiem opony jest większa trwałość przy niezmienionej grubości bieżnika!
• MICHELIN 2CT Ostatniej Generacji
Technologia dwukomponentowa MICHELIN 2CT skutecznie łączy dwa dotąd nieosiągalne parametry: odporność na zużycie środkowej części bieżnika i przyczepność na barkach.
Przełomowa technologa dwukomponentowa MICHELIN zastosowana w oponie MICHELIN Power Pure to więcej miękkiej gumy na barkach opon. Bardziej miękka mieszanka to także szybciej osiągana optymalna przyczepność.
Marka |
Michelin |
Rodzaj opony |
Motorower / Skuter |
Klasa |
Power Pure SC |
Dimension |
130/60-13 RF TL 60P tylne koło, M/C, koło przednie |
Szerokość opony |
130 |
Profil opony |
60 |
Rozmiar opony |
13 |
Indeks nośności opon |
60 |
Indeks prędkości |
(P) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Opona nie wymagająca montażu dętki |
M/C |
Tak |