Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Kleber
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Kleber

Kleber Quadraxer 2 225/55 R17 101W XL

Kleber

Kleber Quadraxer 2 225/55 R17 101W XL

Kleber - Opony klasy medium produkowane przez koncern Michelin.

Rozmiar opony
225/55 R17 101W XL 
Dostępność:
dostępny
Opona:
Opony całoroczneGAN
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Prędkość:
W: Zatwierdzony do 270 km/h
EAN:
3528708541948
Numer artykułu:
R-367226
Etykieta opony:
DEX:
Ocena opinii klientów:
(4)
W przypadku pytań lub spraw skontaktuj się z nami pod autopink-shop​@delti.com
703 zł
Price per item, Incl. VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

  • Opis
  • Oznakowanie opony
  • Ocena opinii klientów
  • Dane techniczne

Kleber Quadraxer 2

Idealna opona na każdą porę roku

Śnieg/lód
Doskonała w zastosowaniu na ośnieżonej nawierzchni – symbol śnieżynki oraz oznaczenie M+S to gwarancja pewnego ruszania i skutecznego hamowania na śniegu.

Deszcz
Rewelacyjne osiągi na mokrej nawierzchni. Wynik uzyskany w kategorii przyczepności na mokrej nawierzchni według Europejskiej etykiety opony – klasa B. Oznacza to o 5% krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni, o 8% mniejsze ryzyko aquaplaningu przy jeździe na wprost i o 4% w zakrętach, w porównaniu z poprzednim modelem KLEBER Quadraxer (wewnętrzny test opony o wymiarach 205/55 R16 91H, przeprowadzony w grudniu 2014).

Sucha nawierzchnia
Jeszcze lepsze wyniki na suchej nawierzchni – do 3,5 m krótsza droga hamowania w porównaniu z poprzednim modelem KLEBER Quadraxer (wewnętrzny test opony o wymiarach 205/55 R16 91H, przeprowadzony w styczniu 2015).

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

Quadraxer 2 tyre review

Średnia na podstawie 433 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 11 751
25.06.2021 from Jacek Stasiak
Opona ogólnie słaba, po 25.000 km bieżnik na przedniej osi zużył się z 8mm do niecałych 3mm. Nie dość, że się się mocno zużył, to jeszcze zaczął się odrywać. Na tylnej lepiej bo do 6mm. Komfort jazdy bardzo słaby. Samochód na tych oponach prowadził się w miarę dobrze do jazdy ,,na wprost" . Manewrowanie tragiczne. Stosunkowo duże zużycie paliwa (7,5l/100km)
10.02.2020 from waldio
Opona cicha i bardzo dobrze trzyma się auto, z pewnością wrócę do tego zakupu, jak będzie potrzeba. Całoroczne w naszym obecnym klimacie to dobry i rozsądny wybór.
Zobacz więcej recenzji
Marka Kleber
Klasa Quadraxer 2
Dimension 225/55 R17 101W XL
Szerokość opony 225
Profil opony 55
Construction type R
Rozmiar opony 17
Indeks nośności opon 101
Indeks prędkości (W)
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie
*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych