Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Hankook
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Hankook

Hankook Kinergy 4S² H750 225/40 R18 92Y XL 4PR, SBL

Hankook

Hankook Kinergy 4S² H750 225/40 R18 92Y XL 4PR, SBL

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
225/40 R18 92Y XL 4PR, SBL 
Dostępność:
dostępny
Opona:
Opony całoroczneGAN
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Prędkość:
Y: Zatwierdzony do 300 km/h
EAN:
8808563468631
Numer artykułu:
R-390253
Etykieta opony:
DEX:
W przypadku pytań lub spraw skontaktuj się z nami pod autopink-shop​@delti.com
454 zł
Price per item, Incl. VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

  • Opis
  • Oznakowanie opony
  • Dane techniczne

Kinergy 4S² H750

Jedna opona na każdą pogodę

Bezpieczna jazda przez 365 dni w roku bez wymiany opon – taki cel przyświecał firmie Hankook podczas projektowania opony Kinergy 4S2. Dzięki temu mieszanka o dużej zawartości naturalnych surowców zapewnia wysoką przyczepność nawet w niskich temperaturach, a wyjątkowo szerokie rowki odprowadzają wodę i optymalnie przylegają do boków. Jednak również w upalne letnie dni opona zachowuje krótką drogę hamowania dzięki masywnej konstrukcji blokowej. Pakiet cech opony Kinergy 4S2 uzupełnia niski poziom emisji hałasu toczenia dzięki zygzakowatemu profilowi na środku bieżnika.

Szerokie boczne rowki
Lepsze odprowadzanie wody dzięki szerokim rowkom o wysokim kącie.

Wklęsłe łączniki między klockami bieżnika
Zwiększają sztywność obwodową o 4% i poprawiają sterowność.

Ząbkowany rowek krawędziowy
Blok bieżnika zakończony ząbkowanym rowkiem krawędziowym maksymalizuje efekty krawędziowe i ułatwia jazdę zimą.

Mieszanka innowacyjny
Mieszanka krzemionki nowej generacji jest oparta na naturalnych składnikach.

Struktura opony

Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności
Świetna przyczepność na mokrej nawierzchni oraz przy niskich temperaturach

Bezszwowa wzmocniona osłona paska
Zapewnia wysoką sztywność bieżnika

2 szerokie paski stalowe
Wraz ze stabilnymi bokami dbają o to, aby zapewnić długą żywotność opony.

Zrównoważona linia karkasu opony wykonana z poliestru
Poprawia sztywność i wytrzymałość boku opony.

Stosowanie specjalnych wypełniaczy stopki opony
Stabilne prowadzenie i kierowanie.

Super mocny rdzeń stopki
Poprawiona jednorodność i dobre dopasowanie do obręczy.

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

Marka Hankook
Klasa Kinergy 4S² H750
Dimension 225/40 R18 92Y XL 4PR, SBL
Szerokość opony 225
Profil opony 40
Construction type R
Rozmiar opony 18
Indeks nośności opon 92
Indeks prędkości (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie
*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych