Model Adreno jest idealnym rozwiązaniem w przypadku wymagań stawianych przez nowoczesne samochody sportowo-użytkowe (SUV). Wytrzymała konstrukcja karkasowa zapewnia wysoką wytrzymałość również w najbardziej niekorzystnych warunkach, które mogą wystąpić w obszarach miejskich lub wiejskich. Nie pominięto również skuteczności hamowania na mokrej nawierzchni oraz dobrych wartości oporu toczenia. Te korzystne właściwości daje się osiągnąć przez zastosowanie najnowszej mieszanki bieżnika, w połowie składającej się z krzemionki. Nowoczesny, asymetryczny kształt profilu pozwala również w niezawodny sposób zapewnić na drodze dobre właściwości jazdy najnowszych generacji pojazdów.
Wybierane w pierwszej kolejności w przypadku lekkich, jak i ciężkich samochodów typu SUV
Zamknięty profil grzbietu zapewnia niski poziom hałasu
W połowie krzemionkowa mieszanka bieżnika zapewnia optymalne zachowania pojazdu na wilgotnej nawierzchni wilgotnych warunkach
Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci
Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych. Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.
Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji. Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).
Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd. Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.
Marka
CST
Klasa
Adreno H/P Sport AD-R8
Dimension
225/60 R17 99H
Szerokość opony
225
Profil opony
60
Construction type
R
Rozmiar opony
17
Indeks nośności opon
99
Indeks prędkości
(H)
With/Without Valve (TT/TL)
Opona wymagająca montażu dętki
M/C
Nie
*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych