ContiWinterContact™ TS 830 - Stworzona do ekstremalnych manewrów w trakcie hamowania.
Lepsze hamowanie na ośnieżonej nawierzchni
Duża liczba bloków na barkach opony i większa powierzchnia krawędzi tnących gwarantują, że ta opona dosłownie wgryza się w śnieg, zapewniając świetną przyczepność na zimowych drogach i jeszcze lepsze hamowanie na ośnieżonej nawierzchni.
Doskonałe hamowanie na oblodzonej i mokrej nawierzchni
Sztywniejsze bloki w centralnej częsci czoła bieżnika oraz duża liczba lameli wpływają na wyjątkowe hamowanie na oblodzonych i mokrych drogach.
Współpracuje z elektronicznym systemem bezpieczeństwa
ContiWinterContact™ TS 830 została specjalnie zaprojektowana do współpracy z elektronicznym systemem kontroli trakcji (ESC). Kontroluje on hamowanie na poszczególnych kołach samochodu w celu ustabilizowania pojazdu na drodze. Wyjątkowa rzeźba bieżnika wspomaga działanie ESC dzięki czemu efekt hamowania jest jeszcze lepszy.
Innowacyjne rozwiązania:
- Lepsze hamowanie na ośnieżonej nawierzchni dzięki dużej liczbie bloków na barkach opony.
- Doskonałe hamowanie na oblodzonej i mokrej nawierzchni.
- Współpraca z elektronicznym systemem bezpieczeństwa.
- Wyjątkowa oszczędność paliwa.
WinterContactTS830 tyre review
Średnia na podstawie 1 411 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów
8 622
28.10.2012
from
Euro
Przereklamowany niemiecki szajs. Tylko dla snobów, którzy uwielbiaj¹ siê chwaliæ miêdzy sob¹ i s³uchaj¹ bredni w ASO i chcecie mi wmówiæ, ¿e Dêbica jest do d...y. Snoby ze zrytym beretem i tyle.
Zobacz więcej recenzji
Marka |
Continental |
Klasa |
WinterContact TS 830 |
Dimension |
205/55 R16 91H |
Szerokość opony |
205 |
Profil opony |
55 |
Construction type |
R |
Rozmiar opony |
16 |
Indeks nośności opon |
91 |
Indeks prędkości |
(H) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Opona wymagająca montażu dętki |
M/C |
Nie |