Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję
Bridgestone
Doręczamy tylko opony. Na zdjęciu przedstawiona jest również felga w celach poglądowych.
Bridgestone

Bridgestone DriveGuard Winter RFT 225/40 R18 92V XL, runflat

Bridgestone

Bridgestone DriveGuard Winter RFT 225/40 R18 92V XL, runflat

Bridgestone - Właściciel marki to japoński koncern Bridgestone Corporation. Opony klasy HP i UHP. W latach 2007-2010 wyłączny dostawca ogumienia do wyścigów Formuły 1.

Rozmiar opony
225/40 R18 92V XL, runflat 
Dostępność:
dostępny
Opona:
Opony zimoweWi
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Prędkość:
V: Zatwierdzony do 240 km/h
EAN:
3286341008814
Numer artykułu:
R-352341
Etykieta opony:
W przypadku pytań lub spraw skontaktuj się z nami pod autopink-shop​@delti.com
691 zł
Price per item, Incl. VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

  • Opis
  • Oznakowanie opony
  • Dane techniczne
  • About Bridgestone

Bridgestone DriveGuard Winter

  • Przeznaczone do wszystkich samochodów osobowych z systemem TPMS*
  • Komfort i doskonała kontrola prowadzenia w każdych zimowych warunkach
  • Spokój i bezpieczeństwo bez względu na rodzaj uszkodzenia opony

TPMS to elektroniczny system sprawdzania poziomu ciśnienia wewnątrz opony. System na bieżąco przesyła sygnał do odbiornika w samochodzie. Jeżeli ciśnienie spadnie poniżej określonego poziomu, wówczas na panelu kierowcy pojawia się komunikat ostrzegawczy.

Bez względu na sposób przebicia opona Bridgestone DriveGuard pozwala na kontynuowanie jazdy.

WZMOCNIONE ŚCIANY BOCZNE
Konstrukcja opony Bridgestone DriveGuard Winter sprawia, że możliwe jest kontynuowanie jazdy. Wzmocnienia ścian bocznych są w stanie utrzymać cały ciężar pojazdu pomimo utraty powietrza.

ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA ŻEBER CHŁODZĄCYCH (COOLING FIN)
Opony Bridgestone DriveGuard Winter rozpraszają ciepło powstające w wyniku tarcia po przebiciu. Możliwe jest więc kontynuowanie jazdy przez dalsze 80 km* nawet po całkowitej utracie ciśnienia powietrza w oponie.

INNOWACYJNY WZÓR UKOŚNYCH ROWKÓW BIEŻNIKA
Lepiej zatrzymują śnieg niż proste rowki. Zapewniają wybitną przyczepność na śniegu, niewiarygodną stabilność i dynamiczną kierowalność.

ZAOKRĄGLONE NAROŻNIKI KLOCKÓW
Doskonała odporność na zjawisko hydroplaningu. Rowki rozszerzają się począwszy od centrum bieżnika w kierunku barków opony aby efektywnie usuwać wodę oraz błoto pośniegowe i zwiększać przyczepność do nawierzchni.

WYSOKA ZWARTOŚĆ KRZEMIONKI I ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII NANO-PROTECH
Dla krótkiej drogi hamowania.

NOWA STRUKTURA KORONY KARKASU
Dla poprawy sztywności. Komfort porównywalny z standardową oponą.

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

Marka Bridgestone
Klasa DriveGuard Winter RFT
Dimension 225/40 R18 92V XL, runflat
Szerokość opony 225
Profil opony 40
Construction type R
Rozmiar opony 18
Indeks nośności opon 92
Indeks prędkości (V)
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie

Bridgestone to największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy. Koncern powstał w Japonii w 1931 roku. Obecnie należy do niego 171 fabryk na całym świecie i zatrudnia ponad 144.000 pracowników. W swojej ofercie posiada opony osobowe i użytkowe marek Bridgestone, Firestone i Dayton, a także jest dostawcą rozwiązań w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych.

Bridgestone od 2014 roku jest Globalnym Partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego.

W Polsce Bridgestone posiada 4 fabryki i jedną spółkę sprzedażową z siedzibą w Warszawie. Dwa zakłady produkcyjne w Poznaniu i Stargardzie Szczecińskim są jednymi z najnowocześniejszych fabryk opon osobowych i ciężarowych w Europie. Pozostałe dwie fabryki, czyli Bridgestone Diversified Products Poland w Żarowie na Dolnym Śląsku i Firestone Industrial Products Poland w Wolsztynie w Wielkopolsce zajmują się produkcją wyrobów gumowych.

*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych