Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Zarządzanie ustawieniami plików cookie
Aby zapewnić optymalne korzystanie z witryny, używamy plików cookie. Są to małe pliki tekstowe zapisywane na Twoim komputerze. Zaliczają się do nich pliki cookie do obsługi i optymalizacji strony, a także do usług takich jak czat lub wideo-rozmowę, a także reklamy oparte na Twoim zachowaniu w Internecie. Na przykład możesz dowiedzieć się, czy odwiedzasz naszą witrynę kilka razy z tego samego urządzenia. Chcemy dać Ci wybór, na które pliki cookie zezwalasz.
Obowiązkowe pliki cookies
Te pliki cookie są niezbędne do poruszania się po stronach i korzystania z podstawowych funkcji.
Opony W.drive 902 firmy YOKOHAMA zostały skonstruowane specjalnie, aby zapewnić trakcję na pokrytych śniegiem drogach. Te opony zapewniające wysokie osiągi zachowują giętkość w niskich temperaturach i odznaczają się unikatową konstrukcją bieżnika, zapewniającą lepszą trakcję
Opony zimowe W.drive 902 firmy Yokohama pobudzają emocję, przenosząc doznania z zimowej jazdy na nowy poziom.
Funkcjonalne wzory bieżników, unikatowe kształty lamel oraz zastosowanie zaawansowanej mieszanki gumowej zapewniają wybitne osiągi na wszystkich rodzajach nawierzchni.
Optymalne rozmieszczenie głównych wzdłużnych rowków pozwala na odpływ topniejącego śniegu i wody oraz utrzymanie maksymalnej powierzchni kontaktu opony na wszystkich rodzajach nawierzchni.
Zoptymalizowana szerokość rowków pomiędzy klockami pozwala na odpływ topniejącego śniegu zapewniając dodatkową przyczepność poprzez wzmocniony efekt krawędziowy.
Oryginalny trójwymiarowy kształt lamel o polihedrylowej powierzchni zapewnia wysokie osiągi na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni.
Zwiększona gęstość lamel maksymalnie wzmacnia efekt krawędziowy na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Wskaźniki głębokości bieżnika na rowku głównym stanowią dodatkowe środki bezpieczeństwa.
Mieszanka opon W.drive odpowiada szerokiemu zakresowi temperatur, zapewniając optymalne osiągi w różnorodnych warunkach zimowych.
'Elastyczny polimer' utrzymuje miękkość i elastyczność w niskich temperaturach.
'Mikro Silika' o cząsteczkach mniejszych niż konwencjonalna silika zachowuje sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, poprzez mocne łączenie polimerów, pomimo, że użyto polimerów miękkich.
ZERUMA™ jest specjalnym dodatkiem, opracowanym przez YOKOHAMA,polepszającym dyspersję krzemionki w oponie.
Mieszanka krzemowa ZERUMA™ zmniejsza zależność od temperatury w porównaniu z konwencjonalnym sposobem mieszania.
Asymetryczny bieżnik o dużej sztywności
Asymetryczna konstrukcja bieżnika o dużej sztywności zapewnia dobre zrównoważenie osiągów na nawierzchniach suchych, mokrych oraz pokrytych śniegiem.
W strefie wewnętrznej znajdują się bloki o średniej sztywności i efektywne rowki, zapewniające trakcję na śniegu. W strefie zewnętrznej znajdują się bloku o dużej sztywności, ułatwiające pokonywanie zakrętów na suchej nawierzchni. Optymalnie wyrównane główne, proste rowki odprowadzają skutecznie śnieg, błoto i wodę, zachowując skutecznie maksymalną powierzchnię styku w szerokim zakresie nawierzchni. Zoptymalizowane rowki w nadlewie skutecznie odprowadzają śnieg i błoto, zwiększają trakcję dzięki zwiększeniu efektu krawędziowego.
Trójwymiarowe rowki wzdłużne
Rowki wzdłużne o oryginalnym trójwymiarowym kształcie, z wielościenną powierzchnią, zapewniają wysokie osiągi na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem.
szeroki obszar powierzchni sprawia, że bloki zachowują twardość i umożliwia im efektywne wzajemne podpieranie. Zwiększona gęstość rowków wzdłużnych maksymalizuje efekt krawędziowy na pokrytych śniegiem i lodem nawierzchniach.
Uniwersalna konstrukcja zużywalnego bieżnika
Wskaźniki głębokości bieżnika na głównym rowku zwiększają bezpieczeństwo, zapewniając informację.
Opon, których pozostała głębokość bieżnika wynosi do 4 mm nie należy używać jako zimowych. Pozostałą głębokość bieżnika można sprawdzić za pomocą płytek śnieżnych umieszczonych na głównym rowku. Wskaźnik '4 mm' i znak w kształcie strzałki umieszczone na ścianie bocznej informują o położeniu płytki śnieżnej.
(* Ten wskaźnik 4mm jest dostępny tylko dla opon W.drive)
Technologia mieszanki dla szerokiego zakresu stref temperaturowych
Mieszanka opony W.drive jest odpowiednia dla szerokiego zakresu stref temperaturowych, zapewniając optymalne osiągi w różnych warunkach zimowych.
Elastyczne polimery zapewniają większą miękkość i elastyczność w niskich temperaturach. Mikrocząstki krzemionki mają mniejsze wymiary niż konwencjonalna krzemionka i zachowują sztywność oraz stabilność w wysokich temperaturach, dzięki mocnym wiązaniom z polimerami, nawet jeśli stosowane są miękkie polimery. 'ZERUMA™' to oryginalny środek procesowy firmy YOKOHAMA, poprawiający dyspersję krzemionki w mieszance. Mieszanka krzemionkowa w ZERUMA™ zmniejsza zależność od temperatury w porównaniu z klasycznym procesem mieszania.
Europejska etykieta opony / klasy wydajności
Na mocy rozporządzenia (nr 1222/2009) Unia Europejska wprowadziła unijną etykietę opon, która jest wiążąca i identyczna dla wszystkich krajów członkowskich UE. Rozporządzenie dotyczy opon samochodowych, do lekkich pojazdów użytkowych oraz opon do ciężkich pojazdów użytkowych wyprodukowanych po 1 lipca 2012 r.
Testowane są trzy różne obszary: opór toczenia, przyczepność na mokrej nawierzchni oraz poziom hałasu toczenia powodowany przez oponę w trakcie jazdy.
Europejska etykieta opony nie dotyczy: opon bieżnikowanych, profesjonalnych opon terenowych, opon wyścigowych, opon z dodatkowymi elementami poprawiającymi przyczepność, np. opony z kolcami, opony kół zapasowych typu T, opony specjalne do montażu w pojazdach, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane przed 1 października 1990 r., opony o maksymalnej dopuszczalnej prędkości 80 km/h, opony do felg o średnicy nominalnej 254 mm lub większej, lub więcej 635 mm.
Postanowienie Unii Europejskiej z jednej strony ma na celu promowanie efektywności ekonomicznej i ekologicznej w ruchu drogowym oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zapewnienie konsumentom większej przejrzystości produktów, pomagając przy tym w podjęciu właściwej decyzji zakupowej.
Już na etapie wdrażania eksperci krytykują fakt, że europejska etykieta opon niestety przedstawia tylko kilka cech produktu. Oprócz oporu toczenia, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu toczenia, które są przedmiotem etykietowania opon w UE, opony mają znacznie ważniejsze i istotne dla bezpieczeństwa w cechy, takie jak: właściwości w zakresie aquaplaningu, stabilność jazdy, żywotność, właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itp.
Producenci opon zwracają uwagę, że wyniki testów przedstawiane przez różne instytucje i magazyny branżowe w dalszym ciągu są ważnym nośnikiem informacji dla klientów końcowych.
Oprócz standardowych kwalifikacji UE dotyczących etykietowania opon, testy te zwykle koncentrują się na innych właściwościach produktu związanych z bezpieczeństwem, które są zawsze ważne dla klienta końcowego.
Marka
Yokohama
Klasa
W.drive (V902A)
Dimension
195/60 R15 88T
Szerokość opony
195
Profil opony
60
Construction type
R
Rozmiar opony
15
Indeks nośności opon
88
Indeks prędkości
(T)
With/Without Valve (TT/TL)
Opona wymagająca montażu dętki
M/C
Nie
*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych