Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Pirelli
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Pirelli

Pirelli P Zero Nero GT 305/25 R20 97Y XL DOT2017

Pirelli

Pirelli P Zero Nero GT 305/25 R20 97Y XL DOT2017

Pirelli - Włoska marka opon. Doskonale znana w świecie wyścigów samochodowych i motocyklowych.

Rozmiar opony
305/25 R20 97Y XL DOT2017 
Dostępność:
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Opona:
Opony letnieSo
Prędkość:
Y: Zatwierdzony do 300 km/h
Numer artykułu:
R-433702
Etykieta opony:
DEX:
Ocena opinii klientów:
(2)
W przypadku pytań lub spraw skontaktuj się z nami pod autopink-shop​@delti.com
Produkt jest obecnie niedostępny w magazynie
Price per item, Incl. VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

  • Opis
  • Oznakowanie opony
  • Ocena opinii klientów
  • Dane techniczne

P ZERO NERO™ GT jest ewolucją modelu P ZERO NERO™: wzmocnione osiągi opony i szersza gama rozmiarów pozwalają na pozyskanie tych klientów, którzy chcą zamontować opony Pirelli do swoich średnio- i dużo-litrażowych sedanów oraz sportowych limuzyn.

Składniki mieszanki i wzór bieżnika zostały zoptymalizowane, dzięki wprowadzeniu najnowszych zdobyczy technologicznych. Nowe składniki mają zrównoważoną zawartość krzemionki, pozwalającą na zwiększenie efektywności odprowadzania wody, bez żadnego kompromisu w kwestii sportowych osiągów, zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach.

CECHY:

  • Zoptymalizowane składniki bieżnika
  • Szerokie obwodowe żłobienia i asymetryczna rzeźba
  • Zaawansowana technologia struktury profilu

FUNKCJE:

  • Zwiększona odporność na zużywanie
  • Doskonała sterowność, przyczepność i hamowanie na mokrych oraz suchych nawierzchniach
  • Zwiększona sztywność bieżnika i zrównoważona siła nacisku strefy kontaktowej z nawierzchnią
  • Efektywny rozkład ciśnienia w strefie kontaktu z nawierzchnią

KORZYŚCI:

  • Wysokie przebiegi
  • Bezpieczne i sportowe prowadzenie
  • Lepsze prowadzenie w zakrętach i stabilna trakcja

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

PZeroNeroGT tyre review

Średnia na podstawie 459 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 10 411
21.01.2020 from DonR
Bardzo przyjemne opony, ciche. Na mokrym przy niższych temperaturach trochę gorzej, ale dramatu nie ma. Opona delikatna - wymieniałem ze względu na uszkodzenia powierzchni bocznej - z innymi oponami nie miałem takich przejść.
14.01.2015 from Julian
Bardzo dobra opona, w tak lekkim aucie jak MX-5 dawa³a radê nawet na ekstremalnie mokrej nawierzchni.
Zobacz więcej recenzji
Marka Pirelli
Klasa P Zero Nero GT
Dimension 305/25 R20 97Y XL DOT2017
Szerokość opony 305
Profil opony 25
Construction type R
Rozmiar opony 20
Indeks nośności opon 97
Indeks prędkości (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie
*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych