Używamy cookies do personalizowania treści oraz reklam, oferujemy funkcje mediów społecznościowych i analizujemy ruch danych. Ponadto partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym dostarczamy informacji o tym, w jaki sposób używasz z naszej strony internetowej. Jeśli nadal korzystasz z naszej witryny, zgadzasz się na nasze pliki cookie.
Hankook
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Hankook

Hankook iON i*cept (IW01A) 235/55 R20 105V XL SUV, EV, SoundAbsorber, KR

Hankook

Hankook iON i*cept (IW01A) 235/55 R20 105V XL SUV, EV, SoundAbsorber, KR

Hankook - Producent opon z Korei. Posiada bardzo nowoczesne farbyki. Opony Hankook znajdują się na oryginalnym wyposażeniu (OE) takich marek samochodów jak: Volkswagen, Volvo, Toyota, Reanult. Opony klasy medium i HP, doskonała jakość w przystępnej cenie.

Rozmiar opony
235/55 R20 105V XL SUV, EV, SoundAbsorber, KR 
Dostępność:
dostępny
Opona:
Opony zimoweWi
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Prędkość:
V: Zatwierdzony do 240 km/h
EAN:
8808563593548
Numer artykułu:
D-131039
Etykieta opony:
W przypadku pytań lub spraw skontaktuj się z nami pod autopink-shop​@delti.com
1.236 zł
Price per item, Incl. VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

  • Opis
  • Oznakowanie opony
  • Dane techniczne

EVolucja osiągów opon zimowych

Podwójna korzyść
Opony iON Winter SUV przekraczają granice kompromisów w celu uzyskania optymalnych osiągów. Opony iON Winter SUV są specjalnie przeznaczone do pojazdów elektrycznych, ale mają najlepsze cechy obu rodzajów opon.

Zwiększona stabilność w zakrętach
Technologia profilu EV
Ze względu na większą masę pojazdów EV, konieczna jest poprawa sztywności opony. Technologia specjalnego kształtu profilu opony zwiększa sztywność ściany bocznej o 7%, w celu poprawy prowadzenia pojazdu elektrycznego.

Doskonała trakcja na śniegu
Zoptymalizowane rozmieszczenie i kierunek lameli
Kąt pod jakim ustawione są lamele zimowe w oponach iON Winter SUV został specjalnie zaprojektowany, aby poprawić hamowanie i przyczepność na śniegu dla uzyskania jak największego poziomu bezpieczeństwa.

Znakomite prowadzenie w zimowych warunkach
Zróżnicowane lamele
W centralnej części bieżnika jego klocki nacięte są lamelami 2D, które poprawiają trakcję. Na barkach zastosowano lamele 3D dla zachowania wysokiej sztywności klocków bieżnika. Powoduje to, że opona iON Winter SUV zachowuje swój uniwersalny charakter, zapewniając bezpieczeństwo w każdych warunkach.

Topowe osiągi w warunkach zimowych przy niskim oporze toczenia
EVolucyjna mieszanka gumowa bieżnika
Zaprojektowana przy użyciu wysoko skoncentrowanej krzemionki oraz materiałom przyjaznym środowisku, zapewnia zadowalający przebieg przy niskich oporach toczenia bez utraty właściwości jezdnych na śniegu

Poprawa zachowania na mokrej drodze
Lamele wodne
Specjalne kanaliki zostały umieszczone pomiędzy lamelami zimowymi wewnątrz klocków bieżnika. Mają za zadanie wspomagać drenaż wody na zewnątrz bieżnika.

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

Marka Hankook
Klasa iON i*cept (IW01A)
Dimension 235/55 R20 105V XL SUV, EV, SoundAbsorber, KR
Szerokość opony 235
Profil opony 55
Construction type R
Rozmiar opony 20
Indeks nośności opon 105
Indeks prędkości (V)
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie
*W przypadku zakupu minimum 2 sztuk
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych Klientów w ciągu 7 dni roboczych